fredag 4 juli 2008

Trött & tröttare...

Yees, igår kväll började vi med att A inte längre ska få ngn välling när han ska sova eller under natten! Ja, han har ätit välling i princip 2-3 gånger varje natt och ja, han är snart 3år...

I alla fall så är det slut med det nu- dels för att han är för stor och dels för att detta kan vara en sak som påverkar hans uttal (han har ganska dåligt uttal)...

Kort sagt, detta uppskattades inte av A...inte alls!

Så idag är jag trött...och här är tröttast!

(Nu åker jag till Mamma&Pappa över dagen, D ska byta brädor på garaget och sen ut & svira ikväll)

6 kommentarer:

Sophia sa...

Hallå! Har du bytt bloggadress igen eller har bloggen också fått lite semester? Det är så roligt att kunna läsa lite om hur ni har det då och då! Kram!

Anonym sa...

Sophia: Semester och brist på inspiration... Ill be back!

Sophia sa...

Ok, bra! I'll be waiting!

L sa...

Hallå, är det någon bloggning här nuförtiden eller? :P

Anonym sa...

hej där!!! jag är allt inne på din sida titt som tätt, tycker dock du är liiite dålig på att uppdatera.:) jo det är bra med elton.. :) busig som aldrig förr. dock pratar han ganska dåligt han med.. eller ja.. mun går i ett, men hans uttal är mycket dåligt. blir förmodligen talpedagog till hösten :( skulle vara jätte kul att hitta på ngt nån dag.. kan ju alltid höra av mej nästa gång jag är i skåre :) eller om ni har lust att komma hem till mej på n-strand. det skulle också va skoj. :) ha det bra. kram!!!

Johanna sa...

Åh vad synd att du verkar ha slutat blogga, det här är verkligen en blogg för mig. Jag driver en blogg med mina karriärlystna väninnor som heter NetWorking. Där diskuterar vi allt från karriärfrågor till familjeliv och det finns några ekonomer och jurister där inne också *ler*
Väl mött!