torsdag 3 juli 2008

Stan med A...





















Idag var jag och A på stan, vårt mission var egentligen att köpa en cirkelsåg(?) till A's farfar som fyller år...men såklart så hann vi med massa andra saker!

Förutom att gå i alla affärer i stan (A är så duktig på att gå och shoppa, han går så fint och håller i vagnen- han är väl shoppingtränad!) så hann vi med en fika på Wanyes-
iom att A varit så duktig fick han själv välja vad han ville ha och det blev kladdkaka, cocacola, en smoothie i sin nappflaska, en varm smörgås, en chokladmuffins och en kolakaka- tillsammans med min kopp kaffe så fikade vi för flera hundra... Dock hade vi väldigt trevligt när vi satt i över en timme och fika, småpratade och pekade på massa folk som gick förbi...

Nu har A's farfar, hans särbo och A's farbröder precis åkt hem och jag inväntar min absolut äldsta och en av mina bästa kompisar och hennes sambo, som kommer från Smögen idag och ska äta middag hos oss innan de åker vidare hem till Sthlm- så kvällen blir bra med god mat, gott vin och massa gamla minnen!


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också fika. Kram Gammal och Trött