onsdag 2 juli 2008

Jag vill inte sova...

Idag är jag helt ensam hemma...nästan...A sover...
När jag är ensam och kan göra precis vad jag vill och kan se precis vad jag vill på TV (vilket betyder att jag slipper se Simpson, HotRoads, Dom-där-som-bygger-motorcyklar och Dom-där-som-stylar-skitfula-bilar)... Iom att det är sommar så är det ingeting att se på TV men bara för att jag kan har jag nu sett Förlossningskliniken (som får mej att spy), PussyCatDolls2, ParadiseHotel och CelebirtyRehab...

När jag äntligen (sorry men det är skönt att vara ensam ibland) så vill jag inte lägga mej utan verkligen använda tiden väl...trots att jag snart är så trött att jag somnar...och ja, klockan är 22.30...det är ca 1 timmer mer än vad den brukar vara när jag lägger mej- det stavas
p a t e t i s k t !

Inga kommentarer: