onsdag 2 juli 2008

Det där med jobb...

Håller på att kika på lite nya jobb, inte för att jag inte trivs på jobbet och egentligen inte för att jag tror på fullaste allvar att jag ska bli uppsagd utan mest för att jag är rastlös...!

Jag har pluggat och trivdes med det, jag har jobbat på bank(er) och trivdes med det, jag har jobbat i en reception och med löner etc och trivdes med det... Men jag kan inte se mej sitta så tills jag blir 65år...

Jag vet inte alls vad jag "vill bli när jag blir stor"... Ett tag trodde jag att det var lönen som drev mej men nu tjänar jag bra och har bra förmåner men ändå är det inte det jag vill...

Jag vet verkligen inte, egentligen vill jag nog jobba för mej själv, ha ngt eget eller kanske jobba som säljare m. provision...

Jag vet verkligen inte vad som skulle få mej motiverad...
D säger att det beror på att jag är jordens mest bortskämda person...

Oavsett så vet jag inte vad jag vill med mitt liv, fick förslaget att skaffa fler kids medan jag funderade men det kan jag säga är inte aktuellt...

När jag försöker komma på mina starka sidor kommer jag inte på en enda sak- I'm trained for nothing... Omg, jag är en arbetsgivares värsta mardröm...
Den här tjejen verkar ha det kul på jobbet, som jag fattat efter att ha följt hennes blogg så har hon verkligen jobbat sej dit hon är idag och verkligen tagit för sej och förtjänar att vara där hon är- coolt!

Inga kommentarer: