torsdag 26 juni 2008

Nytt jobb?

Hade ett good talk med TheBoss idag, han sa saker i stil med "du kommer bli kvar" & "jag släpper inte dej"...
Men sjukt paranoid som jag är, och fullkomligt vettskrämd över att inte ha några pengar (vilket är en helt sjuk tanke när jag har jordens mest givmilda föräldrar och en hårt arbetande sambo) så har jag ändå sökt ytterligare ett jobb idag och haft ett improviserat telefonmöte med en potentiell arbetsgivare och en pre-anställningsintervju... Det jobbet verkade faktiskt helt perfekt för mej, jag behövde inte ens ljuga på intervjun... Ha!

Dock är det nog lite sämre i lön...men...dels kommer jag nog inte hitta ett jobb där jag tjänar som jag gör idag och dels så var det ett 110% frihet-under-ansvars-jobb och som det funkade att jobba hemifrån med och det betyder ju massa när man har kids!

[1 dag kvar...sen en månad av sena myskvällar med vin i trädgården, massa lek coh bus med A och massa kul med Underbara Vänner!]

Inga kommentarer: