måndag 23 juni 2008

Lite bilder från idag...

Hade en jobbig dag på jobbet, kort sagt kan jag säga att jag börjar leta efter nytt jobb (och nej, jag har inte fått sparken...) Ringt massa gamla "kontaker" och nya människor, presenterat mej, mina arbetslivserfarenheter, utbildning mm. Uttröttande minst sagt!
Men men, har fått lite saker på G i alla fall...

Flexade hem tidigt och hämtade A, när allt är jobbigt och livet suger är A den bästa att umgås med! Fröknarna på dagis sa idag att Han var deras Lilla Solstråle!

Åkte vi och shoppade nya stövlar till A och dessutom hittade han lite Alfonskläder (Alfons är favoriten för tillfället) som han ville ha...



1) Alfonspyjamas & Strumpor

2) Coolaste Gummistövlarna ever!









Dessutom åkte han två sånnadär bilar/djur som man stoppar 10kr i- är inte det dyrt? Förr kostade väl det typ 2kr?













Kvällen bjöd på lugn i soffan och massa lek med A, dessutom ett snabbt besök hos min saknade VänK- fick med mej säsong4 av OC så kvällen ser ljus ut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Muchas gracias my friend! Jag tillbringade ett par stillsamma timmar framför OTH...så nice. *nöjd* Snygga stövlar förresten, sådana vill jag också ha. :D
Kram från Seg

Anonym sa...

Usch va tråkigt med jobbet, inge kul när det inte känns bra.
Men du har juh din goa son att ta till när allt känns fel, precis samma medicin använder jag mig av =).

Hoppas att denna dagen varit bättre,

Kram Kajsa